czwartek, 29 listopada 2007

O Ronaldo i stu próbach


W piątej kolejce fazy grupowej Ligi Mistrzów, Manchester United pokonał na własnym boisku Sporting Lizbona 2:1. W ostatnich minutach meczu, zwycięstwo nad Portugalczykami zapewnił United ich rodak. Cristiano Ronaldo. Można by powiedzieć, że nareszcie udało mu się strzelić bramkę z rzutu wolnego. Bo w końcu ile to już razy widzieliśmy ten charakterystyczny rozkrok Crisa, głębokie wdechy i wydechy powietrza, rozbieg, strzał z tak zwanego "liścia" i... pierdut - prosto w mur. Ale teraz nareszcie się powiodło. Tak jak właśnie to sobie on mógł wymarzyć. Jeden z najlepszych dryblerów futbolu i gwiazdor swej drużyny.
Doliczony czas gry. Remis. Rzut wolny przed samym polem karnym. Staje na przeciwko bramkarza i jego jakże pieszczotliwie dokładnie ustawionego muru. W jego głowie kłębią się przeróżne myśli:

"To moja była, ukochana drużyna. Drużyna w której się wychowałem, szlifowałem talent i wybiłem na szeroką wodę. To dzięki niej moge grać teraz w jednym z najlepszych zespołów świata. Jeśli trafie, prawdopodobnie pozbawię ich awansu. A przecież my, i tak już gramy dalej."

Wdech. Wydech.

"Przeszłość trzeba zostawić w spokoju. Jestem wdzięczny im (Sporting) za to wszystko czego mnie nauczyli, ale liczy się tylko tu i teraz. Reprezentuje barwy Manchesteru United. Nie chce zawieść tych wszystkich kibiców którzy teraz spoglądają na mnie z trybun i modlą się bym tym razem nie przestrzelił. Znowu. Co z tego, że poprzednie mecze miałem udane. To już nie ważne. To się nie liczy. Musze to zrobić. Musze strzelić gola. Teraz albo nigdy."

Gooooool!

Szał na trybunach. Ronaldo zdobywa zwycięską bramke. Rozłożone ręce i szeroki uśmiech na twarzy mówiący "ja tylko kopnąłem tą piłkę, nic więcej - nie moja wina że wpadła do bramki".

Manchester United tym samym odniósł piąte zwycięstwo z kolei i ma komplet punktów na swym koncie - jako jedyna drużyna w tej edycji Ligi Mistrzów! Wystarczy jedynie życzyć już Czerwonym Diabłom by dołożyli do tego kolejną wygraną w meczu wyjazdowym z Romą i zakończyli fazę grupową z 18 punktami. :]

Z jaką drużyną z 2.koszyka chciał(a)byś by Polska zmierzyła się na Mistrzostwach Europy 2008?
Chorwacja - 4 głosy
Włochy - 0
Czechy - 2
Szwecja - 0

W sumie 6 głosów.


Hehe zmienilem cyca oh sory mialo byc of korz cytat hehe drobny bledzik eh eh kazdy moze sie zdarzy hie hie :D dobra przestaje juz tak stekac hehe bo to bżmi jak bym sie pieprzyl z jakas laska hehe oczywiscie laska - dziewczyna hehe nie taka dla podpierania starych moherow :D:D:D:D:D hehe koncze bo sie tu zara zaheham na smierc i mi morale jeszcze spierduten do zera a jutro wlasciwie dzis na uczelnie ide i bede miec przejeba** hehe Glory glory Man United !! :* hehe

PS. Jutro nowy cyc. Przepraszam. Cytat, hehe.

Brak komentarzy: