piątek, 20 marca 2009

Liverpool vs Chelsea - kibice po losowaniu

Komentarze kibiców Liverpoolu po losowaniu:

"Ja osobiscie z losowania nie jestem zadowolony wcale. Chelsea again? No ile mozna ... szkoda, ze rewanz na wyjezdzie. Jedyne pozytywne aspekty to rewanz u siebie w ewentualnym pol-finale oraz fakt, ze jak przyjdzie nam grac w Rzymie z mulami badz kanonierami, to MY bedziemy na czerwono."


"No tak,wyboista jest ta nasza droga do finału ale nikt przynajmniej nam nie powie ,że graliśmy ze słabymi ekipami.A chelsea-czas się na nich zemścic za tamten rok."


"w dupie mam juz nawet to ze manu gra z cipami....ale wkur***lo mnie to ze znowu z chelsea...ile mozna..bez sensu..."


"Ile można trafiać na jeden klub.. ŻAŁOSNE.."


"Cholera znów z Chelsea, ile razy można grac z londyńczykami w LM. Jak na razie co sezon Rafa musi sie zmierzyc w rozgrywkach Ligi Mistrzów z niebieskimi, troche wkurzające to jest (...) My niestety nie mielkśmy takiego szczęścia i jeśli uda nam sie awansować do półfinału w co wierzę, gdyz trzeba sie odkuc za porażkę w półfinale w zeszłym sezonie, to w półfinale trafimy pewnie na Barce... Zobaczymy jak to wyjdzie, licze że pozytywnie dla nas, w tym sezonie już niejednokrotnie wygrywaliśmy z jasilniejszymi zespołami, więc sądze że będzie dobrze, a w finale skopiemy dupy mułom"


"Przed losowaniem modlilem sie zeby nie trafic na ManU lub Chlsea.I trafilismy na Chelsea.ile razy mozna z nimi grac?????"


"cholera z chelsea ;/ Źle - nie dlatego że za częśto z nimi gramy ale ich gra znacznie się poprawiła - bardzo złe losowanie"


"CFC sie nie martwie wiem jak z nimi grac w tym sezonie Poradzimy sobie, co do Barcelony lub Bayernu to ... kurcze jak zagramy z nimi jak z Realem i MU nie maja szans Bedzie dobrze "


"Pojedynki z Chelsea juz sa takie oklepane że staja się powoli nudne - niemniej jednak wierzę ze przejdą dalej by w końcowym rozrachunku pokonać Barcelonę i trafic do finału. Co do MU to mam nadzieję że porto ich postraszy na tyle by stracili głowe. Cięzkie mze byc to że ostatni mecz niestety w Londynie ale z drugiej strony chrzanić to - przed meczem z MU tez nikt nie wrózył zwycięstwa ba nawet remisu ! No i cóz według mnie jesli dotrwamy do finału bo zwykle wybiegam w przyszłość to przeciwnikiem bedzie Porto albo Arsenal..."


"Z Czelsi :/ powinniśmy to wygrać, ale najlepszą opcją dla nas byłby Villareal, gdyż w tym meczu można by było wygrać, nie męcząc za bardzo zawodników przed meczem z Bacą (bo w parze Barca-Bayern to oni powinni wygrać, oby Bayern zrobił niespodziankę). czyli tak : teraz Czelsi w 1/4, potem Barca w 1/2 a w finale z MUłami :/ to tak jak wspinanie się na Mount Everest bez lin :D, no po prostu ciężej być nie mogło, ale jeżeli wygramy to będzie dopiero popis :D YNWA!"


"szczerze mówiąc to chyba najgorzej jak mogło wypaść :/ załamka totalna... jeszcze to z chelsea jakoś da się przeżyć aczkolwiek potem bankowo mamy barce i to jest zestawienie które dla mnie osobiście byłoby idealne dopiero na finał... i jeszcze ten je*any fart MU"


"Nie będę pisał, że to nie będzie łatwy mecz bo każdy o tym wie, tak samo jak każdy wie, że Hiddink to cwany lis i nie będzie z nim tak łatwo jak z Ramosem...
Są oczywiście niewątpliwe plusy takiego losowania - wielki prestiż zwycięscy dwumeczu, ogromne zainteresowanie mediów ( transmisja na bank będzie w TVP ) no i oczywiście ogromne pieniądze.
Są także minusy, największy według mnie to taki, że poraniony i zmęczony po zaciętej walce zwycięzca tego ćwierćfinału, będzie miał o wiele większe szanse by wykrwawić się w półfinale i na finiszu ligi..."


"villareal powinien poradzic sobie z arsenalem, a jesli szmaty wygraja z portosami to mam nadzieje ze zalicza wpadke z villarealem, wiec final= FC Liverpool- Villareal to moj typ"


"Teraz tylko kwestia tego czy będziemy za 2-3 tygodnie w takim gazie, w jakim jesteśmy obecnie. Bo jeśli mielibyśmy grać te mecze dziś np. to hoho. Jednak jest jeszcze trochę czasu i co nie co może się pozmieniać..."


"Jeszcze przed losowaniem śniło mi się że trafiliśmy na chelsea i rozwaliliśmy ich 6-0.Może tak nie będzie, ale jeśli zagramy jak z realem i united to wszystko jest możliwe, nie mieli by szans na awans. Jednak chelsea to bardzo mocny zespół odkąd był Hiddink to nie przegrali chyba meczu . Ale z losowania się cieszę , dostaną smerfy niezly łomocik."


"Kolejny raz juz na siebei trafiają. Przypadek ?? Czy moze ktos specjalinie tak??"


"A ja myślałem, że czekać Nas będzie wyjazd na Płw. Iberyjski hehe No tak przecież nie mogło i w tej edycji zabraknąć meczu LFC - CFC... Jestem dobrych myśli"


"ja myśle że liverpool wygra choć będzie cięzko ale wygramy a finał...barcelona-liverpool."


"fart? zachowujecie sie jak by manchester wylosował bilet ulgowy na finał w Rzymie niech zagrają niech przejdą to wtedy pogadamy co do nas wiem jedno mimo wszystko będę do konca kibicować naszym i wierze ze zdobędziemy LM"


"To jest liga mistrzów. Wszyscy boją się Liverpoolu, nie odwrotnie. Będzie dobrze. Jak mamy wygrać Champions League, to w wielkim stylu, pokonując największe europejskie potęgi. Zapewniam Was, że smak zwycięstwa po wygranych z Realem, Chelsea, Barcą, czy MU jest znacznie większy niż z Porto czy Villareal'em.. Jestesmy LFC i mamy swoje ambicje. Dlatego grając z najlepszymi nikt nam nie zarzuci, że wygrywamy, bo mamy słabych rywali. A w razie czego będziemy mogli powiedzieć, że manure miało farta:P Ale 'w razie czego' nie będzie, bo ten sezon jest nasz! YNWA i więcej wiary. LFC - CFC to już klasyk LM"


"Szkoda, że zagramy z Chelsea. Trudny rywal. Wolałbym sto razy bardziej trafić na Bayern. Do tego rewanż na Stamford. Trzeba się będzie zrewanżować za poprzedni sezon. W półfinale zapewne Barcelona, więc ciężko, ciężko."


"Losowanie najgorsze z możliwych. Nie chciałem angielskiego zespołu, a w szczególności nie chciałem trafić na Chelsea. Trochę się u nich pozmieniało. Przyszedł Hiddink, który podobno jest świetnym strategiem, więc Benitezowi nie będzie łatwo rozpracować rywala. Na dodatek pierwszy mecz gramy na Anfield, więc trzeba się postarać o dobrą zaliczkę, czyli zwycięstwo bez straty bramki."


"No cóż. Los nie był dla nas łaskawy w trakcie losowania. Zamiast wylosować takie np. Porto to trafiamy na Chelsea. Trzecią w kolejności drużynę (po Barcelonie i ManU) której najbardziej się obawiałem. O tym, że w ewentualnym półfinale zagramy prawdopodobnie z Barceloną już nawet nie wspomnę. Na pewno będą to bardzo wyrównane mecze. Zakładając, że my nadal będziemy "w gazie" a Chelsea po wodzą Holendra będzie coraz pewniejsza i mocniejsza to absolutnie każdy wynik jest możliwy. Wierzę, że Rafa stanie na wysokości zadania i pokaże, że nowy kontrakt jeszcze bardziej go zmotywował."


"Dobrze na pewno nie trafiliśmy. Chelsea teraz to nie jest już ten sam zespół, który pokonywaliśmy dwukrotnie w tym sezonie. Mają lepszego trenera i w ogóle lepiej grają. Do tego pierwszy mecz u siebie :( Boję się o powtórkę z poprzedniego roku, no ale jeśli będziemy nadal tak jak grać jak ostatnio to Chelsea powinniśmy odprawić z kwitkiem, jednak szczerze w to powątpiewam. Mam nadzieję, że ich przejdziemy, bo później będziemy mieli łatwiej. Drugi mecz na Anfield w półfinale z niezależnie kim (Barca lub Bayern), a chyba wiemy co nasi kibice potrafią stworzyć. Już tacy jedni z Madrytu się w tym sezonie o tym przekonali."



Komentarze kibiców Chelsea po losowaniu:

"CH*JNIA Z GRZYBNIA to se Chelsea pograla w LM ;/"


"Kurde lipa że na Liverpool wolałam kogoś innego...byłam chwile na stronie lfc.pl i kibice The Reds też nie są zchwyceni, ale Mu ma szczęscie"


"Według mnie: Goodbye Chelsea. 5 raz chyba gramy z Liverpoolem pod rząd..."


"liverpool again... liczyłem ze na nich nie trafimy, cóż zapowiada się kolejne dwumecz z niewielką ilością bramek, co nie znaczy że nieciekawy, trzeba zmazać plamę z ostatniego spotkania w którym polegliśmy 2:0 dzięki sędziemu który wyrzucił nam lampsa. Mam nadzieje że teraz nie będzie podobnych incydentów. Nie pozostaje nam nic innego jak modlić się o dobrego sędziego, a o resztę jestem spokojny :] do boju THE BLUES!!!!!"


"Jesli wygramy z Liverpoolem, potem z Barca i w finale z ManU ~ To a) Bylo by GENiALNIE b) Pokazali bysmy charakter c) Mozna by powiedziec ze przeszlismy naprawde ciezko droge ~w praktycznie najciezszym wydaniu ~Juve>Lpool>Barca>Manu>Champions TROPHY"


"Kurna chyba mamy przekleństwo z tym Liverpoolem!!! Ile razy można na niego trafiać!!! Jedyny plus jaki tu widzę to to że pierwszy mecz gramy na wyjeździe a losy awansu zdecydują się u nas. Może będzie tak jak rok temu??? Kto wie..."


"ja nie moge!!!!!to sobie pogralismy....ale jest jeszcze nadzieja:(ale kogo tu oszukiwac....In The End to piosenka raczej dla nas!"


"zaraz sie powiesze!"


"co Wy mówicie ludzie, Chelsea jest faworytem tego meczu, obstawiam 1:0 wyjazd u nas 3:0 a potem przyjdzie się zmierzyć z Barceloną"


"Do tego czasu liverpool zgubi fomrme. Mam nadzieje że Guus odpowiednio przygotuje piłkarzy do tego spotkania !"


"ja tym meczem już rzygam. Specjalnie biegłam z budy na losowanie i co? Mamy znowu Liverpool do ogrania ;p"


"wierze w Chelsea. ale patrząc na poprzednie mecze to .... nigdy sędziowie nie podołali tym meczą z LFC. mógłbym wiele ich błędów wymienić. np.mecz u siebie, dwa lata temu, ewidentna ręka przy stanie 1:0 dla nas i nie podyktowanie rzutu karnego który by na pewno zmienił wynik na 2:0. Jeżeli sędzia nie popełni głupich błędów to awansujemy"


"Czego wy sie boicie? :/ Ja mysle ze wygramy, bo mamy ten plus ze gramy rewanz u siebie. I Kto ma sie zrewanzowac? Chelsea czy Liverpool? Oczywiscie ze my, oni nam przerwali passe, dlatego bedzie trzeba sie odplacic. Myslicie ze oni sie nas nei obawiaja? Pewnie ze tak, bo Te przegrane na wyjezdzie i u nas, daja nam wiekszego kopa niz im i zobaczycie ze wygramy ;)"


"Jak dla mnie scenariusz wymarzony!! Najpierw L'pool potem Barca a w finale MU-ły!!!"


"Co to jest Liverpool dla The Blues ? odpowiedź brzmi NIC. My pokonamy Liverpool a ManUdt przegra z Porto"


"Ciężko tu cokolwiek przewidzieć ale wydają się że jesteśmy faworytem dzięki rewanżowi.Patrząc na ostatnie lata można by spodziewać się dogrywki.Wydaje mi się jednak że tym razem obejdzie się bez.Bramek też zbyt wielu spodziewać się nie można,ale jeśli miałby być to dwumecz nieco inny niż wcześniejsze to możnaby się spodziewać wyniku 2:0 lub 2:1 pytanie tylko dla kogo.Mój prognostyk na najbliższe mecze:
Anfield- remis ze wskazaniem na The Reds
Stamford Bridge-trudno cokolwiek przewidzieć bo to zależy od pierwszego spotkania,ale w ciemno typuję 2:1
Nie mam pojęcia czy wystarczy na awans ale tak bym to widział.W takiej formie jak obecna nie można także wykluczyć naszego zwycięstwa w Liverpoolu"


"Rzeczywiście trzeba przeznaczać, że Chelsea trafił się bardzo wymagający rywal...Z całą pewnością podopieczni Rafaela Beniteza zrobią wszytko, by nie pozostawić złudzeń londyńczykom na awans do kolejnej rundy. Nie załamujmy jednak rąk! Odkąd posadę trenera objął Hiddink ,,The Blues" zaczęli się prezentować o wiele lepiej. Jedno wiem na pewno:Czekają nas wielkie emocje i gra na najwyższym światowym poziomie. Pokładam nadzieję, że 'Niebiescy' zrewanżują się za chociażby przerwanie świetnej passy na Stamford Bridge. Come one Chelsea!"


"Prawdę powiedziawszy gorzej trafić nie mogliśmy. Teoretycznie Barcelona oraz Manchester United mają większą silę ataku, są faworytami, ale to Liverpool zna nas najlepiej. Manchester natomiast byc moze przechodzi lekki kryzys, a Barcelona ma kiepskie tyły. W obu ekipach gra oparta jest na indywidualnosciach w formacjach ofensywnych. W przypadku Manchesteru dochodzi żelazna obrona, a w przypadku Dumy Katalonii bogaty srodek pola. Liverpool wydaje się byc silny w kazdym elemencie.

Szansę widzę z jednego, byc moze bardzo waznego powodu. Pilkarze Liverpoolu i Chelsea znają się bardzo dobrze. Pilkarze Chelsea znają taktykę Rafy Beniteza, grali przeciwko niej wiele razy. Hiszpan natomiast znal taktykę Mourinho, swietnie rozpracowal w obu spotkaniach tego sezonu taktykę Scolariego. Czy rozpracuje jednak zespol, prowadzony przez tak wybitnego taktyka, jakim jest Guus Hiddink?"


"Moim zdaniem z Liverpoolem będzie bardzo ciężko;/...
I wszyscy piszą że Liverpool potrafi grać z Big 4;/...
Że mają uprzywilejowaną sytuacje u sędziów;/
Może i to wszystko to prawda ale my też mamy kilka plusów:
- drugi mecz u siebie(wszystko do odrobienia)
-Guus Hidink(trener magik mysle ze cos wykombinuje)
-seria zwyciestw( narazie z Guusem nie przegralismy )"


"
Tragedia. Pary ćwierćfinałowe to istna tragedia. Gramy z Liverpoolem chyba czwarty raz w przeciągu pięciu lat. To już się robi ku..a nudne! Wiadomo, że emocje będą ogromne, ale przydałoby się jakieś urozmaicenie. Znając życie, trzy angielskie zespoły przejdą dalej, a finał ponownie będzie z udziałem zespołów z Wysp. Jestem za tym, by do Ligi Mistrzów wchodziły max. dwie drużyny z tych najlepszych lig. Mistrz kraju gra bez kwalifikacji, a druga drużyna gra w kwalifikacjach. Jednak wiadomo, że tak się nie stanie i jeśli nic się nie zmieni, Champions League będzie z roku na rok coraz bardziej, mówiąc łagodnie, do du.y i mogą zmienić nazwę na Boring League. Nikt nie zauważy różnicy."


"
I znowu ten Liverpool szczerze to żygam meczami z nimi w LM, totalnie już mi się to przejadło

Gdy zobaczyłem pary troszkę się zniesmaczyłem i zażenowałem z przeciwnika na jakiego trafiliśmy a już totalnie sfrustrowałem się jak zobaczyłem z kim grają czerwone diabły i na kogo mogą trafić w półfinale (teoretycznie mają łatwiej).

Jestem pełen nadziei że do nas w końcu uśmiechnie się szczęście w meczach z The Reds. Oni już wykorzystali limit fuksa. W lidze 2 zwycięstwa nie oszukujmy się, ale to wynikało z naszego pecha (pierwszym i zarazem największy niefart to na pewno Scolari, brak Essiena oraz słabo dysponowany Drogba. W pierwszym meczu Fartowna bramka Alonso natomiast w drugim niesłuszna czerwona kartka dla Lamparda co doprowadziło w osatnich minutach do straty bramek.)
Mamy teraz Hiddinka, Essiena, Drogbę chęć rewanżu za dwie porażki w lidze, oraz drugi mecz na SB (kiedy to gramy na SB w LM to zawsze awansujmy). To napawa mnie optymizmem przed meczem i wydaje mi się że po ciężkim dwumeczu to jednak Chelsea, awansuje."

Brak komentarzy: