czwartek, 1 stycznia 2009

Zmiany na blogu przed 2009 rokiem

Postanowiłem usunąć z menu po prawej stronie buttony z "Bo Oni Zasłużyli", a także gadżet "Sport.pl" pokazujący 5 najświeższych newsów. Poza tym, z edytowałem linki - kilka usunąłem, pare nowych dodałem.

Od teraz możecie także oceniać przeczytane posty. Wystarczy postawić tzw. "ptaszka" przy odpowiedniej ocenie, które znajdują się pod każdym wpisem.

Koniec ze starymi archiwami, "w postach". Aktualizacja dotyczy jak na razie tylko Wróg TV i Wróg Album. Do pierwszego od teraz jako archiwum będzie służyć moje konto na YouTube.com, natomiast zdjęcia możecie przeglądać za pomocą usługi Google Inc. - Picasa Web Albums.

Przy okazji, zaktualizowałem sondę, cytat, oraz Wróg: TV, Radio i Album. Zapraszam tym samym do głosowania, czytania, oglądania, słuchania i przeglądania.

PS. Cały czas myślę nad kolejnymi zmianami, do niektórych może dojść w najbliższym czasie, więc o nich poinformuje edytując tego posta.

Brak komentarzy: