piątek, 2 maja 2008

FootballWebSitesNews czyli to coś dla mnie

Jakaś dziwna, długa nazwa w tytule. Coś dla niego. Hmm...
Pewnie nie jedna osoba już się zastanawia, co ten Wróg znowu wymyślił. Ale od razu uspokajam, tym razem to nie był mój pomysł. Ja przyszedłem "na gotowe".

Od kiedy tylko pamiętam, lubiłem odwiedzać wszelakie strony piłkarskie. (o czym możliwe że nie wszyscy wiedzą) Z resztą, wciąż to robie, chociaż już trochę rzadziej. Jedne strony przykuwają wzrokiem i zapadają w pamięć, po których można się spodziewać iż w przyszłości odniosą sukces, inne natomiast są tworzone "chwilowym zapałem", które znikają szybciej niż powstały. Dobrze, ale o co właściwie chodzi ?



FootballWebSitesNews (FWSN) to serwis informacyjny poświęcony stronom piłkarskim. Redaktorzy informują o nowościach, zmianach, stronach które dopiero startują jak i o tych które zostały niedawno zamknięte albo są długo nieaktualizowane. W serwisie znajdziemy również ranking najlepszych witryn oraz tzw. "ring" czyli pojedynek dwóch stron o tej samej tematyce. (np. drużynie) Więcej informacji znajdziecie tutaj.

W sumie nie wiem co mnie skusiło, by zgłosić się na redaktora stronki. Zbyt wiele czasu w środku tygodnia nie mam, ale za bardzo się tym nie martwię i mam nadzieje że pomogę rozwinąć sie i rozpowszechnić FWSN. Gdyż to pierwszy w swym rodzaju serwis na polskiej scenie internetowej.

Samo przyjęcie do redakcji było raczej rzeczą prostą, wystarczyło podać wiek i dotychczasowe doświadczenie w roli newsmana. Oraz także imię, nazwisko i nick. W sumie nie wiem po jakiego kija to ostatnie podałem, jeśli i tak nigdzie na stronie - po za logowaniem - nie będzie on wyświetlany. Bo newsy podpisywane są prawdziwym imieniem. A jak już jesteśmy przy tym, to pamiętajcie iż od dzisiaj nazywam się Dawid Kobalin. ;D

Na koniec pozostaje mi zaprosić Was do częstych odwiedzin strony i komentowania newsów. Ale wcześniej, napiszcie pod tym postem co myślicie o samym serwisie oraz czy słusznie zrobiłem zabiegając się tam o rolę redaktora.

Football Websites NEWS

6 komentarzy:

radzio pisze...

1) Piszą o innych stronach i je oceniają, a sami (jeszcze) nie mają swojej domeny tylko jadą na darmowym koncie z ovh ;-) i to jeszcze mancity zamiast fwsn czy coś :D

2) System głosowania w rankingu jest podatny na fałszerstwa.

3) Brak działu z opisem każdej strony

4) Braki w usability

5) Hmm, info o forach też można dać :-)

6) Brak redloga w liście stron Premiership :P

7) Czy planujecie zmienić nazwę i stąd brak polskiej domeny ;D?

8) Życzę powodzenia! ;]

Wróg Arsenalu pisze...

Drogi Radosławie,

Pamiętaj że strona dopiero co rozpoczęła działalność. :]

1 - Krytykowanie i informowanie to główne założenia tej strony, więc nie powinieneś mieć pretensji o to że serwis mimo iż jeszcze nie jest "idealny", to ocenia inne. :P Bo jak piszę, takie jest założenie.

2 - Zgadzam się, o ile mamy to samo na myśli... ;p

3 - ło panie, taki dział to by była wielka sprawa, ale zależy co by tam miało się znajdować. Bo jeśli miałby być to dział że na przykład ManUtd.pl jest stroną o Czerwonych Diabłach, a RealMadrid.pl o Królewskich, to coś takiego nie ma najmniejszego sensu. :] A po za tym, w takim dziale było by info chyba wyłącznie o tych najlepszych serwisach bo pisanie o mniejszych, które znikają "szybciej niż powstają" było by syzyfową pracą. :]

5 - głównym założeniem jest ocenianie stron, informowanie o nowościach i zmianach na nich, a fora to jednak IMO inna bajka. Ale może kiedyś w przyszłości, kto wie... :P

6 - Redlog to blog :P

7 - z tego co wiem, ma być nowa nazwa, tylko że na razie nie ma pomysłów

8 - dziękuję w imieniu redakcji :)

Po za tym, z pretensjami pisać do administratorów, ja dopiero co rozpocząłem tam pracę i jestem jedynie redaktorem. :P

radzio pisze...

Hehe ;-) wiesz mnie denerwuje jeśli strona która nie jest dopracowana ocenia inne strony :D. Bo wychodzę z założenia, że jak oceniać kogoś to pierw trzeba ocenić siebie :D.

Ad 3) - http://www.aboutus.org/RedLog.pl
http://www.aboutus.org/ManuSite.pl

Ad 1) - wiesz no jeśli oceniać inne strony to pierw trzeba swoją stronę odpicować ;D

Ad 6) - Tyaa, redlog to blog a widzę newsy o redlogu i jest w rankingu xD, więc nie wiem czemu go nie ma w dziale "Liga angielska". Jest to pewna chora niekonsekwencja :P


Ad 7) - heh wiesz pomysł na nazwę to podstawa, razem z wykupieniem domeny ;D.

Ad 8 - nie ma za co :D

Wróg Arsenalu pisze...

Mowa wstępna i punkt 1 - Radziu, ale zrozum, że ta strona nie jest poświęcona żadnej drużynie piłkarskiej czy danemu zawodnikowi, tylko jej założeniem jest informować o nowościach, zmianach na stronach oraz pisać o nich swoje opinie. (powtarzam się :p) Więc taki serwis IMO nie musi wcale być nie wiem jak znakomicie wykonany by mógł funkcjonować. :]

3 - czegoś takiego wg mnie nie potrzeba, bo żadne istotne informacje nie zostały tam podane.

6 - niekonsekwencja rzeczywiście jest, ale nie nazwałbym jej chorej. :P Przecież to nie jest jakieś przestępstwo że dali info o Redlogu, mimo że to blog. :P

7 - co ja mam Ci tu pisać, nazwa jaka - na razie - jest taka jest, jak ktoś wymyśli lepszą to można zmienić. A domeny przecież nie wykupisz, gdy nie masz nazwy, czyż nie ? ;p

Pozdrawiam :)

radzio pisze...

Ad 1) - ja tam zawsze wymagam profesjonalizmu bo powiedz mi szczerze - czy ktoś będzie się liczył ze zdaniem strony, która nie jest zrobiona według obecnych standardów :D? O to mi chodzi ;-)

ad 3) Heh ;-) wiesz na Zachodzie są podobne cuda i tam jest baza stron :P, ale jak tam chcecie ja Wam dobrze radzę (patrz pkt 1)

ad 6) - niekonsekwencja jest chora :P bo widać, że ktoś tu: nie myśli albo nie ma pomysłu

ad 7) - no właśnie nazwy to nie macie, jak będziecie mieli domenę wykupioną wtedy pogadamy ;D

Pzdr ;]

Wróg Arsenalu pisze...

Po raz kolejny Ci przypomnę Radziu - ta strona dopiero co zaczęła funkcjonować. A i tak zainteresowanie nią jest już duże, uważam.

7 - A podobno to treść jest najważniejsza. Z resztą, Tobie nazwa może nie pasować, a innym może to latać koło czterech liter, i tak będą wchodzić. :]

Pozdrawiam ;)