czwartek, 22 maja 2008

Manchester United Najlepszą Drużyną Europy!

Wierze, nie wierze Nie ważne. Ale jednak stało się to faktem - Manchester wygrał Ligę Mistrzów! Czekałem na to od samego początku kibicowania tej drużynie. (2002 rok) I wreszcie jest. Liga Mistrzów. To na niej sie w końcu wychowałem. Pierwsze rozgrywki piłkarskie jakie oglądałem. Pierwszy finał z udziałem Realu i Bayeru. Cudowna bramka Zidane'a. Potem dopingowanie Juve i Monaco. Bezskuteczne. Dramatyczny pojedynek Liverpool - Milan, z Dudkiem w roli głównej. Następnie finezyjna Barca oraz rewanż Milanu. I w końcu. MANCHESTER UNITED. Najlepsza drużyna 2008 roku w Europie. Niesamowite! Nie-sa-mo-wi-te!


1:1 po regulaminowym czasie gry i dogrywce, zwycięstwo 6:5 w serii rzutów karnych. Przebieg meczu każdy widział. Ale zdania i tak są podzielone. Dla niektórych Manchester wygrał zasłużenie, dla innych to Chelsea była zespołem lepszym. Ja natomiast, gdy już emocje opadły, powiem tak: mecz był wyrównany, każda drużyna miała swoje okazje, ale nie można mówić o zdecydowanej przewadze jednej drużyny. A wielu sugeruje że to właśnie Chelsea ową posiadała.

Więcej o samym meczu napisze dopiero - tak planuje - jutro. Właśnie kończę ściągać pierwszą połowę spotkania, a do końca dzisiejszego dnia pewnie druga też będzie. I wtedy jeszcze raz, już bez nerwów i takich emocji jak "na żywca", obejrzę i ocenie - na ile dam rade - obiektywnie to spotkanie. Przeanalizuje każdą akcję, każde zagranie, minuta po minucie, a czasem nawet sekunda po sekundzie. Innymi słowy, mam zamiar rozłożyć ten mecz na czynniki pierwsze. Ale to jutro, czyli w piątek.

1 komentarz:

miko pisze...

Też wychowałem się na Champions League. W końcu grają tutaj najlepsi!

Manchester United w raju!