wtorek, 14 sierpnia 2007

Głupi, głupiutki YouTube

Nie odzywaj się do niego jak Cie nie przeprosi. On sam musi zrozumieć że popełnił błąd. Musi wiedzieć co zrobił źle. Pamiętaj - cierpliwość, konsekwencja i wytrwałość.

Tak by mi zapewne doradziła Dorota Zawadzka, znana lepiej jako SuperNiania. Ale ja nie mam zamiaru być "miłym i potulnym Wrogusiem". Nie, ja mu chyba zajebie!

O co chodzi ? Już tłumaczę.
Jak pewnie nie które osoby wiedzą, miałem konto na youtubie pod nickiem moim, naturalnym, można by powiedzieć "od urodzenia w necie" czyli Wróg Arsenalu. Miałem. No właśnie. Bo już nie mam. Zostało zawieszone. Za co ? "Naruszanie praw autorskich". A gówno prawda! Kto zgłosił ? Mój najnowszy Wróg. Który - jak wynika z informacji w profilu - jest Belgiem i ma 40 lat. Jeśli naprawde okazało by się iż ów osobnik ma czterdzieści wiosen to byłbym mocno zdziwiony. Czemu mężczyzna który żyje na tym świecie już prawie pół wieku, miałby blokować (gdyż to w końcu za jego sprawką) konta nie tylko mi, ale i kilkunastu innym użytkownikom ? Może jakiś wariat ? Niedowartościowany człowiek, który wyżywa się w necie ? Eee... pedofil ? Nie, tak źle to już nie zakładam. ;] Możliwe iż jest to jakiś dzieciak/nastolatek który chce zrobić po prostu nazłość i właśnie dowartościować się że poprzez zgłoszenie praw autorskich zablokuje komuś konto.

Teraz kilka info oraz wniosków:
-nick: NetResult
-http://pl.youtube.com/user/netresult - profil
-zarejestrowany od 23 lutego bieżącego roku
-dotychczas wrzucił dwa filmiki; jakieś reklamy..

Można "zgłosić naruszenie zasad" i wybrać jeden z powodów (treści erotyczne; treści dla dorosłych (od 18 lat); inne naruszenie warunków korzystania z serwisu; przemoc graficzna; treści propagujące nienawiść i przemoc) oznaczenia video jako nie odpowiedniego. Jest też możliwość przesłania powiadomienia właśnie o naruszeniu praw autorskich. Ale z tym już jest więcej zabawy...

Zastanawiam się również, co dokładnie stało się z moim kontem. Jak wchodzę pod adres http://pl.youtube.com/WrogArsenalu wyświetla się komunikat iż zostało zawieszone. Natomiast już mail który dostałem mówi co innego:

Drogi użytkowniku:

To jest powiadomienie o usunięciu przez nas podanego materiału lub uniemożliwieniu dostępu do niego w wyniku zgłoszenia otrzymanego od właściciela praw autorskich NetResult, twierdzącego, że materiał narusza jego prawa:

Sunderland 1:0 Tottenham London - Premier League: http://pl.youtube.com/watch?v=6WXr4IS2K98

Uwaga! Powtarzające się przypadki naruszania praw autorskich spowodują usunięcie konta i wszystkich filmów wideo przesłanych na to konto. Aby uniknąć przyszłych działań na niekorzyść tego konta, usuń wszystkie filmy wideo, do których nie masz praw i nie przesyłaj kolejnych filmów, które naruszają prawa autorskie innych osób. Aby uzyskać więcej informacji na temat zasad ochrony praw autorskich w serwisie YouTube, przeczytaj Porady dotyczące praw autorskich.

Jeśli zdecydujesz się wysłać roszczenie wzajemne, przejdź do Centrum pomocy, aby zapoznać się z instrukcjami.

Pamiętaj, że w Twoim kraju zamieszkania mogą grozić poważne konsekwencje prawne za złożenie nieprawdziwego zawiadomienia o naruszeniu praw autorskich za pomocą tej procedury lub złożenie takiego zawiadomienia w złej wierze.

Z poważaniem,
YouTube, Inc.


Jak mam linka do któregoś z moich filmów to wyświetla się info: "Ten film wideo został usunięty z powodu naruszenia warunków korzystania z serwisu." Lecz natomiast jak odnalazłem się "w widzach" (jestem na samym dole) u jednego kolesia którego filmy zasubskrypcjonowałem (tak się odmienia ? xD) jest napisane że "Filmy wideo: 70", a więc to by znaczyło że jednak tych filmów nie usunęli.

Po zgłoszeniu jednego filmiku oczywiście od razu konta nie blokują; w moim przynajmniej przypadku stało się to po trzech razach.
Liczę na to iż tamten koleś dostanie jakiegoś bana na "wieczność", a my (tzn. ja i inni internauci którzy także zostali jego ofiarami) znowu będziemy mieć swoje konta.

Zapraszam jeszcze do odwiedzenia komentarzy, które wystawili mu użytkownicy. :D
http://pl.youtube.com/profile_comment_all?user=NetResult
(ostrzegam że pełno zagranicznych przekleństw ;])

Nadzieje wiąże z jednym z komentarzy, a raczej jego autorem. Mam nadzieje że spełni to co napisał pod koniec:
"Fuck you bitch and dicksucker why you claim my video with arsenal -fulham mutterfucker,now i send a letter to youtube for delete your account stupid." - RedScorpion20
Choć jak właśnie zobaczyłem i on już niestety 'poległ'. :(

PS. Dziwi mnie bardzo to że YouTube nie widzi iż koleś po prostu oszukuje/wkręca ich, z tym że to niby jego filmy itd. (odnośnie tytułu postu)

Albo tamto konto, albo żadne!

(choć mam zastępcze :P ale tam nie będę wrzucać filmików)
____________
Jutro z rana jadę do babci, wrócę pod wieczór na mecz. ;-) Wy tym czasem komentujcie. ;-)

2 komentarze:

Kędzior pisze...

Witam. Mnie również spotkało coś podobnego. Usunęli mi dzisiaj jeden filmik (trzy akcje z meczu LM) i dostałem takiego samego maila. Konto zawieszone, czyli zapewne usunięte, bo jak widzę informacje, to nagle wszystkie filmiki zostały usunięte z powodu naruszenia warunków korzystania z serwisu lub łamania praw autorskich ;) YT schodzi na psy, ale niestety ma największą widownię...

Bartosz Wierzejewski pisze...

Przeczytałem Twój port i zgłosiłem naruszenie zasad (reklama masowa) dla konta NetResult. Dla mnie takie konto to śmieć w sieci. "Bardzo lubię" kiedy dodane filmiki na moim blogu znikają pod pretekstem łamania zasad.

Ps. Cytat z filmu "Bullet":
"Payback's a motherfucker."