wtorek, 12 lutego 2008

Nowa kolekcja dla Miłośników Futbolu

Już dziś, razem z Przeglądem Sportowym rusza "Kolekcja Euro 2008". Będzie poświęcona zbliżającym się Mistrzostwom Europy które odbędą się w tym roku w czerwcu na boiskach Austrii i Szwajcarii.

Cała kolekcja będzie się składać z 16 zeszytów. Znajdziemy w niej następujące informacje: -przedstawienie wszystkich drużyn oraz piłkarzy którzy mogą odegrać kluczowe role na Euro,
-wspomnienie zakończonych eliminacji jak i - co mnie osobiście najbardziej "nakręca" - historia wszystkich dotychczasowych Mistrzostw Starego Kontynentu.

Każdy następny zeszyt z niniejszej serii będzie ukazywał się co wtorek wraz z Przeglądem Sportowym. Pierwszy numer już dzisiaj - z segregatorem.

Po więcej informacji zapraszam tutaj i tutaj.

Jest to następna kolekcja w ostatnich latach którą "każdy miłośnik futbolu musi mieć".
Wcześniejsze które pamiętam to:

- "Kolekcja Mundial 2006" (Przegląd Sportowy), która zaczęła ukazywać się dokładnie dwa lata temu przed Mistrzostwami Świata w Niemczech. W zbiorze znajdowało się 20 zeszytów. (tematy takie same jak do kolekcji o Euro 2008) Ja osobiście kupiłem sobie całą kolekcje na allegro (ale już po mundialu) która była ładnie oprawiona i tworzyła książkę. Nie pamiętam już ile za nią zapłaciłem, ale kiedyś jak liczyłem jaka była różnica jakbym co tydzień kupował każdy następny numer to wyszło na to że zaoszczędziłem około 30 złotych.

- "Wielkie Kluby Europy" (Przegląd Sportowy) Kolekcja, jak to sam tytuł już wskazuje dotyczyła... wielkich klubów Europy. Serie zapoczątkował zeszyt z Manchesterem United który ukazał się 3 kwietnia 2007 roku. W sumie zbiór liczył 21 zeszytów. Całej kolekcji niestety nie zebrałem (13/21) bo szczerze mówiąc trochę to olałem, a teraz tego żałuje...

- "Słynne Kluby Piłkarskie" (Gazeta Wyborcza) Na pewno było to trochę na wzór powyższej kolekcji. W serii ukazało się w sumie 16 książeczek. (bo tak to trzeba nazwać) Pierwsza o AC Milan w wyjątkowo niskiej cenie... 5,90 zł. Za każdą następną trzeba było już zapłacić aż 14,90 zł co mnie osobiście trochę odstraszyło. Za całą kolekcję wyszło aż... moment. Już mam - 229,40 zł! Więc dlatego postanowiłem kupić tylko pierwszy numer z Milanem (by zobaczyć co tam w ogóle Gazeta Wyborcza wymyśliła) a potem już za te czternaście dziewięćdziesiąt z Manchesterem. Reszty nie mam. Od początku planowałem że po zakończeniu kolekcji jakby co to kupie ją całą na allegro po niższej za pewnie cenie. Ale i tak w każdym przypadku trzeba trochę forsy >D< >A< >Ć<.

Cóż, na tym wpis się kończy. Sam, za kilka minut idę do kiosku by zapoczątkować zbieranie nowej kolekcji. Czy będzie warto ? Miejmy nadzieję że tak.

Brak komentarzy: