niedziela, 10 lutego 2008

Trio United w TV!

Pamiętam jak w 2006, a później i w 2007 roku (przypadło to na zwycięstwo Barcy w LM) Polsat Sport - w tym też oczywiście PS Extra - zaczął emitować kilkuminutową kompilację związaną z ogólnie mówiąc, dziejami Barcelony. Najładniejsze bramki i akcje z dawnych lat aż po dzisiejsze czasy, najlepsi piłkarze i odnoszone przez nich sukcesy - a to wszystko oprawione odpowiednio dobraną muzyką. (twórcami byli chyba ludzie z BarcaTV) Osobiście kompilacja przypadła mi do gustu. Pamiętam że za każdym razem zazdrościłem polskim fanom Barcy którzy na pewno musieli być szczęśliwi i dumni iż każdy kto wówczas przełączy na Polsat Sport (lub Extra) i obejrzy ten filmik będzie mógł zobaczyć jaki mają wspaniały klub. Ktoś powie że w necie, na chociażby takim YTcie znajduje sie masa filmików o Barcelonie, Realu, Manchesterze i innych drużynach. Ale właśnie w tym cały sęk. Że w internecie są tysiące najróżniejszych filmików, a w TV został wyróżniony jeden jedyny.

Bardzo wówczas chciałem, by móc kiedyś zobaczyć - a przy okazji wiele innych telewidzów przed ekranami - taką kompilację ale związaną z Manchesterem.

I się doczekałem. Może nie w takiej samej formie jak to było z Barcą, ale to nic.

Kilkanaście już dobrych tygodni temu (powiedział bym nawet że kilka miesięcy) zobaczyłem na PS kompilację poświęconą tylko i wyłącznie Cristiano Ronaldo. Najładniejsz bramki, dryblingi, zagrania, asysty itd Już wtedy byłem zachwycony. Ale to był dopiero początek... Za jakiś czas hop - i kompilka o Roo. Minęło nie wiele czasu a tu proszę - filmik o Scholesie. No naprawdę, coś wspaniałego. :) Trzy kompilki o naszych najlepszych obecnie piłkarzach w Polsacie Sport. Kto by się spodziewał. :D I teraz to my, kibice Manchesteru możemy być dumni, że nasze trio może podziwiać każdy przeciętny Kowalski akurat oglądający PS. A przynajmniej mnie osobiście to raduje. :]

Znalazłem na YT fragment owej kompilacji o Scholesy'm a dokładnie "5 najlepszych bramek".

No cóż, teraz pozostaje tylko liczyć na kolejne kompilacje na Polsacie. Oby dalej związane z United. :]

PS. Filmiki są dziełami panów z MUTV.

Kto wygra tegoroczny Puchar Narodów Afryki ?
-Egipt - 2 głosy
-Ghana - 1
-Kamerun - 1
-Wybrzeże - 0

W sumie 4 głosy.

I jeszcze wcześniejsza sonda.

Czy będziesz oglądać tegoroczny Puchar Narodów Afryki ?
-Tak, w TV - 4 głosy
-Tak, przez neta - 0
-Nie - 2

W sumie 6 głosów

Nowy cytat i sonda już dostępne.

Brak komentarzy: